Wat gebeurd er met mijn pakket als ik de bezorger gemist heb?

Veel van onze bestellingen worden per briefpost of brievenbuspakketje verzonden, hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Als jouw bestelling er pakketpost wordt verzonden ontvang je van ons een Track & Trace code van PostNL. In het geval het pakketpost betreft zal de bezorger bij je aanbellen. Als je niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren, tenzij je hebt aangegeven dat je dit niet wilt. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht voor jou achter. De bezorger komt standaard de volgende werkdag nogmaals langs met jouw pakket. Je kunt ook zelf een tijd- of plaats kiezen na de eerste keer. Dit kan met de code op het bericht die de pakketbezorger achterlaat. Je kan jouw keus tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.

Lukt het ook de tweede keer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaart PostNL het voor jou op een PostNL-locatie bij jou in de buurt. Je hebt dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen ze het terug naar ons.

Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als je jouw pakket ophaalt, anders mag het pakket niet aan jou meegegeven worden.